Saturday 17 September 2011

Rollercoaster screamin'!!!!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum!!!!!

Hari nie aku tetiba gatal tangan nak tulis pasal ROLLERCOASTER!!!!!bukan ape..nie sbb kawan aku la..dia and the geng pergi GENTING HIGHLANDS..aku nakkkk sangat pegi but aku demam dehh..kang x pasal masuk ICU plak kang...ahhaha....

dlu aku pernah buat planning dengan kawan2 skola nak gi genting highlands tapi mcm janji tinggal janji jek..maybe sbb xde duit kowt...huhu..tapi pelik la..even skang da ade duit tapi mse lak x ckup..aigooooo.....emm aku slalu gak spying rollercoaster luar negara...sbb maybe their tech much better than we had kot...
ape ek diaorg rasa time rollercoaster tgh berpusing dlm gambar kat atas nie??????.....emm mse aku naik rollercoaster kat timesquare dulu2...mmg azab gila..aku kot yg jerit palinggggg kuat nak mampos...hahaha...tp xla seteruk gambar kat bwh nie kot..(ngehhh3)

0 comments:

Post a Comment