Friday 16 September 2011

demam exam@demam selsema@demam cinta???????????????

<<Assalamualaikum>>

Hari nie aku bangun agak lambat..tekejut beruk dehh bila bangun tros tengok jam dah pkul 12.50...warghhhh..ape lagi cepat2 la aku mandi nak gi solat jumaat...lagipun semalam aku telan ubat batuk dan ubat selsema..makk aiii ngantok gila pas telan 2 bnde alah 2...ap lg tros la ak TERGOLEK mlm 2...hahahaa....Tapi an ak xtau la ak nie demam sebab ape...nak kata demam cinta...ehhh jauhh bebenau perasaan 2...emm demam selsema??...alaa mkn ubat baik laa...emm demam exam??...xtau la..mybe kowt sbb exam is juz around the corner...OMG!!!!!...


Tapi bila nk kata aku blajar??...ehhh x plak...aku nie pemalas sikit..huhu...ak suke blaja last minute BUT budak2 medic kt uia ckp..''SUCCESS DOESN'T COME OVERNIGHT''..ehh yeke??..mcm x caya jek..huhuhu...BTW to all my frenz...all the best...hopefully we can do the exam well...and make sure well prepared yaaa.....

seramm la plak tgk hall nie..ayoyoyo

0 comments:

Post a Comment